Results 1 to 4 of 4
    alejandro amuy
    Guest

Panasonic DMRE60GK

Hello...I live in Chile. I finish buyinga Panasonic DVD recorder model DMRE60 GK international version in World Import ( Illinois)..The operating instructions book is in chinese or japan languaje and the business that sold the equipment to me says to me that it cannot give the book me in Spanish and sent a book to me in english but of another model: the Panasonic DMRE60..but I need the Panasonic DMRE60GK
    Desire to know if they can to give aid me..he investigated in the Web, in Panasonic and nobody gives answer me I will thank for its aid.
    thank tou

Re: Panasonic DMRE60GK

I found the Manual for the DMRE20. Would that be of any use to you?

mauricio amuy
    Guest

Re: Panasonic DMRE60GK

Deseo saber si usted es relacionado con mi familia ya que posee mi apellido. Es de desendencia china y yo vivo en new york.
    puede saber mas de mi a google.com search:mauricio amuy

Andres felluniu A Muy
    Guest

La verdad no se

Bueno quiero decirle que usted es muy feo, yo soy Italiano con Origen Chino del cual me averguenzo mucho, ademas usted es una loca que no entiendo como sale en medios de comunicación de su pais, pero bueno la verdad siempre aun para todos, espero que no te sientas mal porque te lo digo, si lo preguntas en algun lugar a cualquier persona, todos te diran que eres bonito pero la verdad no es asi, tome tu foto y le pregunte a varias personas y todos piensan que eres FEO.
    Lo siento por ti, lastima que el dinero no lo compre todo, jaja

Bookmarks